2012. január 8., vasárnap

AC/DC- Highway to Hell/Út a pokol felé

Út a pokol felé

Az élet könnyű, ha szabadként élsz
Bérlet egy egyirányú útra
Ne kérdezz semmit
Hagyj békén
Mindent viszek egy lépésemben
Nincs szükségem indokra
Nincs szükségem rímekre
Nincs semmi, amit szívesebben csinálnék
Lemegyek, mire a barátaim is ott lesznek

A pokol országútján vagyok
Út a pokolba
A pokol országútján vagyok
Út a pokolba

Nincsenek stop táblák
Sebességkorlátozás
Senki sem lassíthat le
Mint egy kereket, megpörgetem
Senki sem szórakozhat velem
Hé, Sátán
Megfizettem az adósságomat
Játszom egy rock bandában
Hé, mama
Nézz rám
Úton vagyok az Ígéret Földje felé

A pokol országútján vagyok
Út a pokolba
A pokol országútján vagyok
Út a pokolba

Ne állíts meg

A pokol országútján vagyok
Út a pokolba
A pokol országútján vagyok
Út a pokolba
A pokol országútján vagyok
Út a pokolba
A pokol országútján vagyok
Út a pokolba

És megyek lefelé
Minden út lefelé vezet
A pokol országútján vagyok



Nincsenek megjegyzések: