2017. március 4., szombat

Ed Sheeran – Perfect [magyar dalszöveg]

Perfect



Megtaláltam az igaz szerelmet
Kedvesem, kezdjünk hát bele
Csak kövess engem!
Találtam egy lányt,
aki gyönyörű és kedves
Sosem gondoltam volna,
hogy te voltál az, aki rám várakozott

Hiszen csak gyerekek voltunk,
amikor egymásba szerettünk
Azt sem tudtuk, mink volt ezzel
Ezúttal nem hagylak el
Kedvesem, csak csókolj lassan
A szíved minden tulajdonom
És a szemeidben az enyémet tartod

Baby, a sötétben táncolok,
a karomban veled
Mezítláb a fűben,
a kedvenc dalunkat hallgatjuk
Amikor azt mondtad, szörnyen nézel ki,
halkan suttogtam,
de meghallottad, hogy
Kedvesem, egyszerűen tökéletes vagy ma este

Találtam egy nőt,
aki erősebb, mint bárki, akit ismerek
Osztozik az álmaimban,
Szóval remélem, egy nap,
megosztja velem az otthonát
Megtaláltam azt a szerelmet,
ami többet rejt a titkaimnál
Szeretetet, és közös gyermekeket tartogat

Még mindig gyerekek vagyunk,
de nagyon szerelmesek
Minden megszokás ellen harcolunk
Tudom, ezúttal rendben leszünk
Kedvesem, csak fogd meg a kezemet
Légy a barátnőm, és hadd legyek én a pasid
Látom a jövőm a szemeidben

Baby, a sötétben táncolok,
a karomban veled
Mezítláb a fűben,
a kedvenc dalunkat hallgatjuk
Amikor megláttalak abban a ruhában,
olyan gyönyörű voltál
Meg sem érdemellek
Kedvesem, egyszerűen tökéletes vagy ma este

Baby, a sötétben táncolok,
a karomban veled
Mezítláb a fűben,
a kedvenc dalunkat hallgatjuk
Hiszek abban, amit látok
Most már tudom, egy fölre szállt angyallal találkoztam
És olyan tökéletes,
meg sem érdemlem
Kedvesem, egyszerűen tökéletes vagy ma este


Nincsenek megjegyzések: