2016. október 11., kedd

Tove Lo – Cool Girl [magyar fordítás]

Laza Csaj


Nyugodtan lekophatsz, nem foglak visszatartani
Csináld csak a dolgodat, sosem terveztem veled hosszútávra
Bassza meg,
nem tudom, hogy mondjam szépen
Tehát csak az igazat fogod hallani, nem kell megijedned

Ne, ne címkézzük meg
Csak szórakozzunk
Nem akarjuk megcímkézni
Mindketten szinglik maradhatunk így, yeah
Olyan szabad akar lenni, mint te

Laza csaj vagyok, Laza, Laza
Igazi jégkirálynő,
a szememet forgatom rád, srác
Laza csaj vagyok, Laza, Laza
Igazi jégkirálynő,
a szememet forgatom rád, srác

Nem szereted a szabályokat, de be fogod tartani őket
Azt akarod, hogy valamiért megbüntesselek
Lazuljunk kicsit, próbáljunk meg plátóiak lenni
Most nem tudod megmondani, hogy ironikus vagyok-e

Ne, ne címkézzük meg
Csak szórakozzunk
Nem akarjuk megcímkézni
Mindketten szinglik maradhatunk így, yeah
Olyan szabad akar lenni, mint te

Laza csaj vagyok, Laza, Laza
Igazi jégkirálynő,
a szememet forgatom rád, srác
Laza csaj vagyok, Laza, Laza
Igazi jégkirálynő,
a szememet forgatom rád, srác

Hamar beindulok,
forr a vérem
Én vagyok a parázs,
s együtt éghetünk

Laza csaj vagyok, Laza, Laza
Igazi jégkirálynő,
a szememet forgatom rád, srác
Laza csaj vagyok, Laza, Laza
Igazi jégkirálynő,
a szememet forgatom rád, srác

Laza csaj vagyok, Laza, Laza
Igazi jégkirálynő,
a szememet forgatom rád, srác
Laza csaj vagyok, Laza, Laza
Igazi jégkirálynő,
a szememet forgatom rád, srác



Nincsenek megjegyzések: