2011. március 19., szombat

Katy Perry - Thinking of you/Rád gondolok...


Rád gondolok...

Az összehasonlítás könnyen történik,
ha egyszer más beleízleltél a tökéletesbe,
Mintha a csüngő lenne a bibliai fáról,
leszeded a legérettebbet, de annak is ott a magja,

Azt mondtad, lépjek tovább, maradjak ott, ahonnan jöttem,
Azt hiszem, jött egy második, minden, amit érdemlek...

Mert amikor vele vagyok, rád gondolok,
Rád gondolok, te mit tennél,
Ha te lennél az, aki velem éjszakázik,
Oh, bárcsak a szemedbe nézhetnék!

Olyan vagy, akár a forró indián nyár a tél közepén,
Mint egy cukorka, meglepetéssel a belsejében,
Hogy találjak jobbat,
ha már megkaptam egyszer a legjobbat?
Azt mondtad, rengeteg hal van a tóban,
Úgyhogy ok tavat végigkóstoltam,
Amikor megcsókolt, mégis a te ajkadat érzem,
Amikor belém hatolt, megundorodtam magamtól...

Mert amikor vele vagyok, rád gondolok,
Rád gondolok, te mit tennél,
Ha te lennél az, aki velem éjszakázik,
Oh, bárcsak a szemedbe nézhetnék!

Te vagy a legjobb, és én utálom,
hogy hagytalak megszökni,
most már megtanultam a feladatot,
A bőrömön érzem, hogy megégettem magam,
Azt hiszem, tudnod kéne...

Mert amikor vele vagyok, rád gondolok,
Rád gondolok, te mit tennél,
Ha te lennél az, aki velem éjszakázik...

Oh, én kívánom, keresem a szemed, a szemed...
Ó, miért nem rontasz be az ajtón?
hogy elrángass engem,
oh, hogy ne hibázzak...
Most szeretnék a szemedbe nézni!



Nincsenek megjegyzések: