2011. március 11., péntek

Pink - Átkozott/Kib@szott tökéletes


Kibaszott tökéletes

Rossz útra tértem,
Egyszer vagy kétszer.
Rájöttem pár dologra,
Saját erőmből

Rossz döntések egyfolytában,
De ez rendben van,
Isten hozott a zakkant életemben!

Bántottak, félreértettek ezen a helyen,
Én vagyok a 'Miss ez így nem jó',
Ez nem állított meg engem!

Tévedés, hogy örök második vagyok,
alábecsülnek,
Nézd, hiszen itt vagyok!

Ref.:
Nagyon, nagy szépen kérlek,
soha ne érezz úgy, hogy nem vagy jobb
a kibaszott tökéletesnél,

Kérlek, kérlek, ha egyszer úgy érzed,
Te senki vagy, tudd,
Nekem Te vagy a kibaszott tökéletes!

Annyira aljas dolgokat mondasz,
amikor magadról beszélsz,
Tévedsz!

Változtasd meg a hangokat a fejedben,
többé ne ők irányítsanak!

Olyan bonyolult boldognak tűnni, de te megteszed,
Tele gyűlölettel,
milyen fárasztó játék!

Elég legyen!
Én már elkergettem a saját démonjaim.
Látni akarom, ahogy most Te is ezt teszed!

Ref.:
Nagyon, nagy szépen kérlek,
soha ne érezz úgy, hogy nem vagy jobb
a kibaszott tökéletesnél,

Kérlek, kérlek, ha egyszer úgy érzed,
Te senki vagy, tudd,
Nekem Te vagy a kibaszott tökéletes!

Az egész világ fél,
így én lenyelem,
Innom kéne egy jéghideg sört.

Jó hazudozó vagyok,
mindent megteszek, keményen próbálkozom,
Micsoda időpazarlás!

Már nem érdekelnek a kritikusok,
Mert ott vannak mindenhol.
Ők nem bírják a farmerom,
vagy a hajamat.

És mi ismét visszahúzódunk,
de miért tesszük ezt? (3x)
(miért teszem ezt?)

Yeeeeaaahhh
Ooooh
Oh, kedves, kérlek, kérlek

Ref.:
Nagyon, nagy szépen kérlek,
soha ne érezz úgy, hogy nem vagy jobb
a kibaszott tökéletesnél,

Kérlek, kérlek, ha egyszer úgy érzed,
Te senki vagy, tudd,
Nekem Te vagy a kibaszott tökéletes!

Te tökéletes vagy,
Te tökéletes vagy!

Kérlek, kérlek, ha egyszer úgy érzed,
Te senki vagy, tudd,
Nekem Te vagy a kibaszott tökéletes!



Nincsenek megjegyzések: