2011. március 15., kedd

Lady GaGa - Bad romance/Rossz románc


Rossz romantika

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga ulalala
Rossz szerelmedre szomjazom
2x

Akarom a csúnyád,
Akarom a betegséged,
Akarom mindenedet,
Amíg ez ingyenes,
Akarom a szerelmed,
Szerelem-szerelem-szerelem,
Akarom a szerelmed

Drámát akarok tőled,
A kezed érintését,
Szegecses-bőr csókjaidat,
«és akarom a szerelmed,
Szerelem-szerelem-szerelem» 2x

Tudod, hogy akarlak,
és tudod, hogy szükségem van rád,
Akarom a rosszat,
R-r-rossz és rossz

Akarom, hogy légy a szeretőm,
Akarom a bosszúd,
Te és én írom ezt a rossz románcot,
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Akarom, hogy légy a szeretőm,
de a te szerelmed egy bosszú,
Te és én írom ezt a rossz romantikát

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Rossz romantikában ragadtam!
2x

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga ulalala
Rossz szerelmedre szomjazom
2x

A horrorod akarom,
Azt akarom, hogy tervezd meg,
Mert ez egy büntetési eljárat ellenem,
Akarom a szerelmed,
Szerelem-szerelem-szerelem,
Akarom a szerelmed

Azt akarom, hogy pszicho(pata) légy,
Szédülök,
A szobámban akarok lenni,
Kedves, beteg vagy,
«Akarom a szerelmed,
Szerelem-szerelem-szerelem,
Akarom a szerelmed»
3x

Tudod, hogy akarlak,
mert egy ingyen kurva vagyok,
és tudod, hogy szükségem van rád,
Akarom a rosszat,
R-r-rossz és rossz

Akarom, hogy légy a szeretőm,
Akarom a bosszúd,
Te és én írom ezt a rossz románcot,
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Akarom, hogy légy a szeretőm,
de a te szerelmed egy bosszú,
Te és én írom ezt a rossz romantikát

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Rossz romantikában ragadtam!
2x

Dolgozz, dolgozz, divat-bébi,
Csináld,
Mozogni, te őrült kurva
3x

Akarom a szerelmed,
akarom a bosszúd,
Akarom a szerelmed,
és nem akarok a barátod lenni!

Mondom, akarom a szerelmed,
akarom a bosszúd,
Akarom a szerelmed,
és nem akarok a barátod lenni!

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Rossz romantikában ragadtam!
2x

Akarom, hogy légy a szeretőm,
Akarom a bosszúd,
Te és én írom ezt a rossz románcot,
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Akarom, hogy légy a szeretőm,
de a te szerelmed egy bosszú,
Te és én írom ezt a rossz romantikát

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Rossz romantikában ragadtam!
2x

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga ulalala
Rossz szerelmedre szomjazom



Nincsenek megjegyzések: