2011. március 16., szerda

Pink - Please, don't leave me/Kérlek, ne hagyj el


Kérlek, ne hagyj el!

Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da

Da-da-da-da, da-da


Nem tudom, hogy megy-e ennél hangosabban a kiabálás,
mennyiszer vágtalak ki innen?
vagy én mondtam valami bántót?
Da-da-da-da, da-da

Annyira ördögi tudok lenni, ha akarok,
Bármire képes vagyok,
Darabokra tudlak vágni,
de a szívem közben megszakad
Da-da-da-da, da-da

Kérlek, ne hagyj el!
Kérlek, ne hagyj el!
Mindig azt mondom, nincs rád szükségem,
De végül is mindig ugyanoda érkezem:
Kérlek, ne hagyj el!

Hogyan voltam ennyire ellenszenves?
Mi van benned, hogy ezt váltod ki belőlem?
Még soha nem voltam ennyire ronda,
Da-da-da-da, da-da

Nem lehet, hogy az egész csak egy verseny?
Az győz, aki a legerősebbet üt,
De kedves, ez nem azt jelenti, amit mondok,
Komolyan megígérem, hogy...

Kérlek, ne hagyj el,
oh, megígérem, csak ne hagyj el,
Mindig azt mondom, nincs szükségem rád,
de mindig oda jutok, hogy:
Ne hagyj el
Da-da-da-da, da-da

Igen, elfelejtettem kimondani, mennyire szép vagy,
milyen tökéletes vagy nekem,
Nincs élet nélküled,
tökéletes boxzsákom is vagy,
Annyira szükségem van rád,
sajnálom!

Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da

Kérlek, ne hagyj el,
Da-da-da-da, da-da

Kedvesem, ne hagyj el,
Da-da-da-da, da-da
Kérlek, ne hagyj el,
Nem hagyhatsz el, nem, nem, nem

Azt mondom, nincs szükségem rád,
de mindig ugyanoda jutok,
mindig visszajössz, mert...
kérlek, ne hagyj el

Kérlek, ne hagyj el, oh, ne, ne, ne
Mindig azt mondom, nincs rád szükségem,
de mindig ugyanoda jutok:
Kérlek, ne hagyj el,
kedvesem, ne hagyj el



Nincsenek megjegyzések: