2011. március 18., péntek

Lady Gaga - Speechless/Szótlan


Szótlan

Hooooogyan, hooogyan...,
hogyan?

Nem tudok hinni neked,
mikor hozzám szólsz.

Legutóbb este,
mikor együtt voltunk,
Hozzám ért a karod,
Édesem, te feladtad,
feladtad

Már nem hiszek neked,
amikor rám nézel,
azokkal a James Dean csillogó szemeiddel.

A szűk farmerod, hosszú hajad,
hazugságaiddal homályosul a cigaretta füstben

Helyre hozhatjuk?
Akkor is, ha már darabokra esett?
Amikor ütöttél, az is csak vicc volt?

Többé nem tudok megszólalni,
amióta szótlanul elhagytál engem,
Szó nélkül hagytál el,
teljesen szótlanul,
Nem tudok többé szeretni,
oh, amióta elhagytál szótlanul,
szó nélkül elhagytál,
teljesen szótlanul

Már nem hiszek neked,
amikor befolyásolni akarsz
a fél idegroncs arcoddal,
A szívemen feltépted a sebeket,
Oh, az én buborék álmaim - buborék álmaim

Már nem hiszek neked,
amikor rám nézel,
az iszákos Johnnie Walker szemeiddel

Ő csak meg akar kapni téged,
anélkül, hogy küzdene
De ez akkor csak egy szerelem nélküli
semmittevő kapcsolat lesz

Tudom, hogy bonyolult,
de én vesztes vagyok a szerelemben,
édesem, a pohár emelése nem gyógyítja
az összetört szívemet
Oh, én összes elvesztett barátságom!

Többé nem tudok megszólalni,
amióta szótlanul elhagytál engem,
Szó nélkül hagytál el,
teljesen szótlanul,
Nem tudok többé szeretni,
oh, barátom, amióta elhagytál szótlanul,
szó nélkül elhagytál,
teljesen szótlanul

Hooooogyan, hooogyan..., hogyan?
2x

A sok ital, a megpróbáltatásaim után,
ezek után képed lennél feladni?!
Vagy én hagyjam az egészet?

De ezeken kívül, amin mi,
lányok és fiúk, keresztül mentünk,
képes lennél feladni?
megteheted, hogy feladd?

Megígérem neked,
hogy soha többé nem szólalok meg,
soha többé nem szeretek megint,
soha többé nem írok több dalt,
ráadásként nem éneklek tovább,
még egyszer nem szeretek!

Hooogyan...
annyira szótlan vagy!
Szótlanul elhagytál engem!
Annyira szótlan...

Megszólalsz már végre?
Oh, fiú, miért lettél ennyire szótlan?
- ez a szótlanság -
Te szó nélkül hagytál el,
annyira szótlan vagy...

Lehet, hogy néhányan velem tartanak,
de te a "halált és társait" választod helyettem!

Miért vagy ennyire szótlan?
Oh, oh, oh...



Nincsenek megjegyzések: