2011. augusztus 11., csütörtök

Jessie J - Who's laughing now / Ki nevet a végén?

Ki nevet a végén?

Anyu, folyamatosan csúfolnak engem
Nem engedik, hogy játsszak
Minden nap legszívesebben hazarohantam volna
Hogy csak otthon üljek és zokogjak
'Hé, Jessica, úgy nézel ki, mint egy UFO
A zöld bőröd nem illik ebbe a járókába'
A hajamat húzták
Kihúzták alólam a széket
Én csak hallgattam, és úgy tettem, mintha nem érdekelne
'Hé, Jessica, annyira vicces vagy
Olyan fogaid vannak, mint Tapsi Hapsinak'

Óh, szóval most már ismersz engem
Elfelejtetted
Hogyan éreztem magam miattad
Amikor földbe tiportad az önbizalmam?
De köszönöm a fájdalmat
Emiatt emeltem a játékomon
És még továbbemelem, még tovább emelem

Úgyhogy viccelődj csak tovább
Játszd el mindened
Főj meg a saját levedben
Nem vagy egyedül
De ki nevet a végén?
Ki nevet a végén?
Emeld a tétet
Adj bele mindent
Játszd meg a lapjaid
Légy te a sztár
De ki nevet a végén?
Ki nevet a végén?

Mert én itt vagyok Los Angelesben
Azt hiszed, a hírnevem csak arra jó
Hogy barátokat szerezzek vele
De te még a nevemet sem tudod
'Ó, Jessie, mi tudtuk, hogy meg fogod csinálni
Van egy számom és szeretném, ha meghallgatnád'
Csak azért, mert lemezszerződésem van
Azt hiszed, tömve van a zsebem
4 év telt el, de még mindig sorba állok
'Ó, Jessie, láttalak a youtube-on
Régi iskolai képeket nézegettem magunkról'

Óh, szóval most már ismersz engem
Elfelejtetted
Hogyan éreztem magam miattad
Amikor földbe tiportad az önbizalmam?
De köszönöm a fájdalmat
Emiatt emeltem a játékomon
És még továbbemelem, még tovább emelem

Úgyhogy viccelődj csak tovább
Játszd el mindened
Főj meg a saját levedben
Nem vagy egyedül
De ki nevet a végén?
Ki nevet a végén?
Emeld a tétet
Adj bele mindent
Játszd meg a lapjaid
Légy te a sztár
De ki nevet a végén?
Ki nevet a végén?

Jessie
Ő tört ki a skatulyából
Lenyelted a büszkeséged
De még mindig meg van az az egoista köhécselésed
Utáljanak csak az utálók
Már elkéstél
Most olvasom az üzeneted
'Holá, büszke vagyok rád'
'Úristen, csodálatos hangod van'
A válaszom: Ki nevet a végén?

Óh, szóval most már ismersz engem
Elfelejtetted
Hogyan éreztem magam miattad
Amikor földbe tiportad az önbizalmam?
De köszönöm a fájdalmat
Emiatt emeltem a játékomon
És még továbbemelem, még tovább emelem

Úgyhogy viccelődj csak tovább
Játszd el mindened
Főj meg a saját levedben
Nem vagy egyedül
De ki nevet a végén?
Ki nevet a végén?
Emeld a tétet
Adj bele mindent
Játszd meg a lapjaid
Légy te a sztár
De ki nevet a végén?
Ki nevet a végén?

Úgyhogy viccelődj csak tovább
Játszd el mindened
Főj meg a saját levedben
Nem vagy egyedül
De ki nevet a végén?
Ki nevet a végén?
Emeld a tétet
Adj bele mindent
Játszd meg a lapjaid
Légy te a sztár
De ki nevet a végén?
Ki nevet a végén?




Nincsenek megjegyzések: