2011. augusztus 12., péntek

Chris Brown feat Justin Bieber - Next 2 you / Melletted

Melletted

Olyan a mosolyod
Amilyet csak a mennyország tud nyújtani
Mindennap imádkozom Istenhez
Hogy megőrizd a mosolyodat

Igen, te vagy az álmom
Nincs olyan, amit ne tennék meg érted
Akár az életem is feladom
Hisz te vagy az álmom

És bébi, mindenem, amim van, a tiéd
Sosem fogsz fázni vagy éhezni
Ott leszek, amikor elbizonytalanodsz
Tudatni fogom veled, hogy szeretetre méltó vagy
Hisz jelenleg te vagy az egyetlen nekem

Egy nap, ha az ég lezuhan
Én ott állok majd melletted
Közvetlenül melletted
Semmi sem állhat majd közénk
Mert én ott állok majd melletted
Közvetlenül melletted

Ha tőled lenne gyerekem
Teljessé tennéd az életem
Akár azzal, hogy egy rövid ideig rajtam tartod a szemed
Ha ez örökké az enyém lehetne

És bébi, mindenem, amim van, a tiéd
Sosem fogsz fázni vagy éhezni
Ott leszek, amikor elbizonytalanodsz
Tudatni fogom veled, hogy szeretetre méltó vagy
Hisz jelenleg te vagy az egyetlen nekem

Egy nap, ha az ég lezuhan
Én ott állok majd melletted
Közvetlenül melletted
Semmi sem állhat majd közénk
Mert én ott állok majd melletted
Közvetlenül melletted

Minket egymásnak teremtettek
Én és te
Efelől nincs kétségem
És tudom, hogy végigcsináljuk

Egy nap, ha az ég lezuhan
Én ott állok majd melletted

Egy nap, ha az ég lezuhan
Én ott állok majd melletted
Közvetlenül melletted
Semmi sem állhat majd közénk
Mert én ott állok majd melletted
Közvetlenül melletted

Mikor az ég lezuhan
Én ott leszek majd

Olyan a mosolyod
Amilyet csak a mennyország tud nyújtani
Mindennap imádkozom Istenhez
Hogy megőrizd örökre




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez a szám nagyon szép tényleg és justin bieber is eza szám hoozá illik mert ő ijen valójában szeretlek justin <3<3

Névtelen írta...

Szerintem ha lenne benne justin sokkal nagyobb lenne a sikere.
Chris meg jól tolja látszik h ö tudja és nemcsak erölteti a dolgokat =D