2014. december 21., vasárnap

One Direction - Girl Almighty [magyar dalszöveg]

One Direction - Girl Almighty
A Mindenható Lány


Hé, hé, hé
Nem, nem, nem

A kisugárzása olyan erőteljes, mint a mentőautó fénye,
aki a hősért száguld
Woah

Egy hatalmas ballonon átlebeg a szobán,
mire valaki azt mondja, ő olyan mű,
és a szerelme semmit sem ér
Nem, nem, nem!

Mondjunk egy tosztot a Mindenható Lányért!
Imádkozzunk azért, hogy fiatalok maradjunk, és mennydörgés szerűek

Egyedül én hiszem, hogy...?
Valami történik itt,
Valami történik itt
Egyedül én hiszem?
Valami történik itt
Remélem, érzed, amit én!

Térdre ereszkedem érted...

A kisugárzása olyan erőteljes, mint a mentőautó fénye,
aki a hősért száguld
Woah

Egy hatalmas ballonon átlebeg a szobán,
mire valaki azt mondja, ő olyan mű,
és a szerelme semmit sem ér

Mondjunk egy tosztot a Mindenható Lányért,
Imádkozzunk azért, hogy fiatalok maradjunk, és mennydörgés szerűek

Egyedül én hiszem, hogy...?
Valami történik itt,
Valami történik itt
Egyedül én hiszem?
Valami történik itt
Remélem, érzed, amit én

Térdre ereszkedem érted...
Oh!


Nincsenek megjegyzések: