2011. április 21., csütörtök

Casting Crowns - Who Am I/Ki vagyok én


Ki vagyok

Ki vagyok én, mint a föld az egész Ura,
érdekel, tudja-e a nevemet,
érdekel, érzi-e a fájdalmamat,

Ki vagyok én, ahhoz a fényes hajnalcsillaghoz,
aki úgy döntött, meggyújtja az utat,
a valaha vándorló szívemért

Nem amiatt, aki vagyok,
nem amiatt, amit tettem,
viszont azért, aki Te vagy

Én egy virág vagyok, amely hamar halványul,
ma itt, holnap már el,
Egy hullám hánykolódott az óceánban,
egy pára a szélben,
még mindig hallod, amikor kiáltok,
Úr, megfogsz engem, amikor zuhanok,
és Te megmondtad, ki vagyok,
Én a Tiéd, Tiéd

Ki vagyok én, ahhoz szemhez, amely látja a bűnömet,
Szeretettel tekintene rám, s nézni, ahogy újra emelkedem

Ki vagyok én, ahhoz a hanghoz, amely lecsendesíti a tengert,
Kiált az esőn keresztül,
s megnyugtatja a vihart bennem

Nem amiatt, aki vagyok,
nem amiatt, amit tettem,
viszont azért, aki Te vagy

Én egy virág vagyok, amely hamar halványul,
ma itt, holnap már el,
Egy hullám hánykolódott az óceánban,
egy pára a szélben,
még mindig hallod, amikor kiáltok,
Úr, megfogsz engem, amikor zuhanok,
és Te megmondtad, ki vagyok,
Én a Tiéd, Tiéd

Nem amiatt, aki vagyok,
nem amiatt, amit tettem,
viszont azért, aki Te vagy

Én egy virág vagyok, amely hamar halványul,
ma itt, holnap már el,
Egy hullám hánykolódott az óceánban,
egy pára a szélben,
még mindig hallod, amikor kiáltok,
Úr, megfogsz engem, amikor zuhanok,
és Te megmondtad, ki vagyok,
Én a Tiéd, Tiéd

A Tiéd vagyok,
kitől féljek,
kitől féljek,
hisz' én a Tiéd vagyok
a Tiéd vagyok




Nincsenek megjegyzések: