2011. április 25., hétfő

Evergrey - I'm sorry/Sajnálom


Evergrey - I'm sorry/Sajnálom


Egy képet festettem rólad,
A lelked piros, az elméd kék volt.
A végzet egy fényt rendelt el a teremtésemre.
Ez az álom, amit én készítettem, amelynek szenvedélyes rabszolgája lettem,
ahol valóság mindig túl messze volt.

És mi boldogok voltunk, amíg egy napon nem jött túl közel.
Hirtelen szembenéztem az álmom igazságával,
a szeretetem csak egy kép, egy jelenet.
Azt feltételeztem, hogy hinnem kell,
nem akar látni, soha nem voltál elég közel hozzám.
És sajnálom,
ez az illúzió sok fájdalmat okozott neked.
És nincs egy megoldásom sem,
Ezért megpróbálok soha nem visszajönni.

Sajnálom
Sajnálom
Sajnálom
Sajnálom
Egy képet festettem rólad.
Az álmom hazugság volt és mégis a hazugságból igazság lett.
A valóság túl sokáig tartotta a lélegzetét.
Ez teszi undorítóvá azt, amit az álmok megtehetnek veled.
És sajnálom,
ez az illúzió sok fájdalmat okozott neked.
És nincs egy megoldásom sem,
Ezért megpróbálok soha nem visszajönni.

Sajnálom
Sajnálom
Sajnálom
Sajnálom




Nincsenek megjegyzések: