2011. október 5., szerda

Avril Lavigne- Wish you were here/Bárcsak itt lennél

Bárcsak itt lennél


Tudok kitartó lenni, tudok erős lenni
De amikor veled vagyok, egyáltalán nem így van
Van egy lány e mögött a fal mögött, ki leszarja
Te pedig átmentél ezen a falon

És emlékszem az összes őrült dologra, amit mondtál
Hagytad, hogy átszaladjanak a fejemen
Mindig itt vagy, ott vagy mindenhol
De épp most, bárcsak itt lennél

Francba, francba, francba
Mit meg nem tennék, hogy itt légy
Itt, itt, itt
Bárcsak itt lennél
Francba, francba, francba
Mit meg nem tennék, hogy itt légy
Mellettem, mellettem, mellettem
Bárcsak itt lennél

Szeretem azt, ahogy vagy
Ez az, aki én vagyok, nem kell sietnünk
Mindig mondjuk, mintha ez lenne az
És az igazság az, hogy nagyon hiányolom

Az összes őrült dolgot, amit mondtál
Hagytad, hogy átszaladjanak a fejemen
Mindig itt vagy, ott vagy mindenhol
De épp most, bárcsak itt lennél
Az összes őrült dolgot, amit megtettünk
Nem gondoltuk át, csak megcsináltuk őket
Mindig itt vagy, ott vagy mindenhol
De épp most, bárcsak itt lennél

Francba, francba, francba
Mit meg nem tennék, hogy itt légy
Itt, itt, itt
Bárcsak itt lennél
Francba, francba, francba
Mit meg nem tennék, hogy itt légy
Mellettem, mellettem, mellettem
Bárcsak itt lennél

Nem, nem akarlak elengedni
Csak azt akarom, hogy tudd:
Soha nem akarlak elengedni

Nem, nem akarlak elengedni
Csak azt akarom, hogy tudd:
Soha nem akarlak elengedni

Francba, francba, francba
Mit meg nem tennék, hogy itt légy
Itt, itt, itt
Bárcsak itt lennél
Francba, francba, francba
Mit meg nem tennék, hogy itt légy
Mellettem, mellettem, mellettem
Bárcsak itt lennél

Francba, francba, francba
Mit meg nem tennék, hogy itt légy
Itt, itt, itt
Bárcsak itt lennél
Francba, francba, francba
Mit meg nem tennék, hogy itt légy
Mellettem, mellettem, mellettem
Bárcsak itt lennél



Nincsenek megjegyzések: