2017. március 4., szombat

Ed Sheeran – New Man [magyar szöveg]

New Man



Hallottam, 500 fontot költ a farmerjára,
és a héten legalább hatszor jár gyúrni
A bőr cipőjét zokni nélkül hordja
Hallottam, diétázik, és odafigyel arra, mit eszik

Szedeti a szemöldökét, és még a segglyukát is gyantáztatja
Az összes Ministry lemez megvan neki
Törzsi tetkók a testén, de nem tudja, mit jelentenek
De úgy hallottam, boldoggá tesz,
szóval nekem mindegy

De azért, hogy őszinte legyek,
még mindig nézegetem az Instagramod,
visszalapozok, de figyelek arra, nehogy lájkoljak valamit régebbről,
mert tudom, onnan indulnak el a bajok
Hadd emlékeztesselek arra, amikor az én kezemet fogtad
és az üvegből ittuk a pezsgőt
Rájöttem, hiába voltál Louis Lane, én nem a Supermaned voltam,
csak egy fiatal srác, aki szeretetre vágyott
Hadd adjam meg neked

Nem akarok tudni az új pasidról,
mert, ha ő lenne az igazi,
nem hívogatnál, hogy azt akarod
Biztos vagyok benne, hogy ő sem akar tudni rólam

Nem akarok tudni az új pasidról,
úgyis egyszer eljutunk odáig
Tudom, hiányzik neked a szerelem
De biztos vagyok benne, ő sem akar tudni rólam

Az új pasid házat bérel LA-ben, és pasi táskát hord a vállán,
ha engem kérdezel, az is csak egy retikül
Minden évben Málagába látogat a haverjaival
Sört vedel, de megvan mind a hat kockája
– Kicsit féltékeny vagyok
Napszemüveget visel még téli éjszakákon is
És minden alkalommal, amikor egy rap dal szólal meg
Fegyvert formál ujjaiból, és izgatottnak látszik
A srác sosem tűnik ki egy teremben, de hagyjuk is őt,
beszéljünk rólad
Az a fajta lány voltál, aki a vízparton olvasgatott
Chipset evett, és sosem lett volna hűtlen
Most káposztát eszel, edzeni jársz, azt figyeled, mit csinál Kylie & Kim
És a klub hátuljában smárolsz egy csávóval, aki nem ő
Megértem, hagyjalak békén,
de, ha beszélni akarsz róla, bármikor hívhatsz
Úgy gondolom, tudnod kell,
te még mindig egy fiatal lány vagy, 
aki szeretetre vágyik
Hadd adjam meg neked

Nem akarok tudni az új pasidról,
mert, ha ő lenne az igazi,
nem hívogatnál, hogy azt akarod
Biztos vagyok benne, hogy ő sem akar tudni rólam

Nem akarok tudni az új pasidról,
úgyis egyszer eljutunk odáig
Tudom, hiányzik neked a szerelem
De biztos vagyok benne, ő sem akar tudni rólam

Baby, nem akarom elrontani a hetedet,
de nagyon megváltoztál
Mikor vele vagy, tudom, 
magányos vagy
Kérlek, emlékezz arra, még mindig megvan a szabadságod,
és dönthetsz úgy, hogy lelépsz
Ne csak hívogass,
bizonyítanod kell

Nem akarok tudni az új pasidról,
mert, ha ő lenne az igazi,
nem hívogatnál, hogy azt akarod
Biztos vagyok benne, hogy ő sem akar tudni rólam

Nem akarok tudni az új pasidról,
úgyis egyszer eljutunk odáig
Tudom, hiányzik neked a szerelem
De biztos vagyok benne, ő sem akar tudni rólam

Rólam, rólam
Nem akarok tudni az új pasidról, és ő sem akar tudni rólam


Nincsenek megjegyzések: