2017. május 11., csütörtök

Harry Styles – Only Angel [magyar dalszöveg]

Only Angel 


 [Egy angyal volt, tényleg egy angyalt láttam] 

 Nyisd már ki a szemed, fogd be a szád és lásd végre 
Kettőnk közül én vagyok az egyetlen, akinek bejövök
Úgy örülök, hogy nem tudlak magamról levakarni 
És semmit nem tehetek ellened

Eltörtem az ujjam, miközben az ajtódon dörömböltem
Felrepedt az öklöm, ahogy a padlón kúsztam át 
Nem vihetlek haza anyámhoz ilyen rövid szoknyában 
De talán pont ez tetszik benne 

 Egy angyal 
Igazi angyal 
Egy angyal 
Az egyetlen angyalom 

 Be kell vallanom, volt, hogy úgy gondoltam, csak magamnak akarlak
Nem érdekelt semmi a figyelmeztetések ellenére sem
Mégis mindig csak a folyosón futottunk össze 
És ezt már nem tudjuk megváltoztatni

Azt mondta a bátyjának és aztán nekem is, 
Hogy egy angyal lesz, csak várjuk ki a végét
Azonban démonná válik a lepedők között
És ez ellen semmit nem tud tenni
He-Hey 

 Egy angyal
Igazi angyal
Egy angyal
Az egyetlen angyalom 
….


Nincsenek megjegyzések: