2017. május 9., kedd

Harry Styles – Carolina [magyar dalszöveg]

Carolina


Carolinában él a családja
Távol innen, de azt súgja mégis nekem, 
hogy az otthonára emlékeztetem
Pedig tényleg messzi van onnét
Sosem tekintette magát kisvárosi csajnak
Így világgá ment egy nap, miután a nagymamája azt mondta neki,
„Városokat kell úsznod, mielőtt megfulladsz”

Ő egy jó lány
Olyan jó lány
Yeah, egy jó kislány
Olyan jó érzés vele lenni

Minden helyzetre van egy könyve
Meghívás nélkül jut be a partikba
Hogy mondhatnék neki valaha is nemet?
Szerintem egy ital sem bolondítja meg
Hogy mondjam el neki, hogy csak rajta kattogok?
Bár, gondolom, most már rájöhetett...

Ő egy jó lány
Olyan jó lány
Yeah, egy jó kislány
Olyan jó érzés vele lenni

Egyszer láttam, utána dalt írtam róla
Ki akarom ordítani, yeah
Ki akarom kiáltani
És remélem, most már észrevesz

La La La La La La La La
La La La La La La La La

Ő egy jó lány
Olyan jó lány
Yeah, egy jó kislány
Olyan jó érzés a csaj

Olyan jó érzés vele lenni
Jól éreztem magam tőle
Ő egy jó lány
Oh, yeah


Nincsenek megjegyzések: