2017. május 6., szombat

Imagine Dragons – Thunder [magyar szöveg]

Thunder


Csak egy fiatal puska vagyok, gyors tüzeléssel
Folyton görcsöltem, lazítani akarok
Nagy dolgokról álmodtam
És magam mögött akarom hagyni a régi életemet
Nem vagyok egy bólogató kutya,
Nem követek másokat
Férj bele egy dobozba, illeszd be a formát
Ülj le a várakozóban, húzz egy számot
Én már a mennydörgés előtt villámlottam

Mennydörgés, mennydörgés,
mennydörgés, menny-, mennydörgés
...

Mennydörgés, érezd a mennydörgést
Villámok és mennydörgés
Mennydörgés, érezd a mennydörgést
Villámok és mennydörgés
Mennydörgés, mennydörgés
Mennydörgés

A kölykök kiröhögtek az osztályomból,
Míg én kerültem a tömeget
»Kinek képzeled magad?
Arról álmodsz, hogy nagy sztár leszel?«
Azt mondod, »sablon vagy«, »könnyen adod magad«
»Mindig csak második leszel«
Most pedig a színpadról mosolygok,
Te pedig orrvérzésig tapsolsz

Mennydörgés, mennydörgés,
mennydörgés, menny-, mennydörgés
...

Mennydörgés, érezd a mennydörgést
Villámok és mennydörgés
Mennydörgés, érezd a mennydörgést
Villámok és mennydörgés
Mennydörgés, mennydörgés
Mennydörgés
Mennydörgés, mennydörgés,
mennydörgés, menny-, mennydörgés
...

Mennydörgés, érezd a mennydörgést
Villámok és mennydörgés
Mennydörgés, érezd a mennydörgést
Villámok és mennydörgés
Mennydörgés, mennydörgés
Mennydörgés

Mennydörgés, mennydörgés,
mennydörgés, menny-, mennydörgés
...


Nincsenek megjegyzések: