2012. november 10., szombat

Christina Aguilera - Army Of Me [magyar szöveg]

Army Of Me / Hadseregem

Ott ragadtam, ahol hagytál engem,
imádkozva, hogy újra eljössz értem
De most megtaláltam a második szelem,
Megtaláltam a második bőröm
Azt hitted, nézheted, ahogy eltűnök,
amikor darabokra törtél
Mindenemet egy névért adtam

Egyik részem bölcsebb lett,
Egyik részem erősebb lett,
Egyik részem harcos
És van itt még ezer másik arcom
És fel fogunk emelkedni
És fel fogunk emelkedni
Minden alkalommal, amikor összetörsz,
szembe nézel a hadseregemmel
A hadseregemmel


Üdvözöllek a forradalmamban,
Az összes fal leomlik,
Itt az ideje, hogy megízleld a veszteséget
Itt az ideje, hogy fordítsunk a dolgokon

Nos, szembe fogsz nézni a hadseregemmel

Mondd csak, milyen érzés,
milyen érzés, hogy legyőztelek?
Oh, hogy esik, mert
Lefogadom, hogy édesebb,

nekem sokkal édesebb

Most már bölcsebb vagyok,
Most már erősebb vagyok,
Most már harcos vagyok,
Van itt még ezer másik arcom
És fel fogunk emelkedni
És fel fogunk emelkedni
Minden alkalommal, amikor összetörsz,
szembe nézel a hadseregemmel
A hadseregemmel




Nincsenek megjegyzések: