2017. február 24., péntek

Nick Jonas ft Nicki Minaj – Bom Bidi Bom [magyar dalszöveg] +18

Bom Bidi Bom



–Nick Jonas–
Tévedtem, és neked igazad volt
Ha én a tiéd voltam, akkor te az enyém lennél
De semmi gond
Leléptél, én összekaptam magam
Jól megvoltam, te szenvedtél
De semmi gond

Hiszen függő vagyok, a beteged
Az ajkaid gyógyírt jelentenek
Gyere ide, baby, igen, tudod, mit akarok
Te birtoklod

Bom bidi bom: zakatol a szívem
mocskosan szereted
De én imádom, baby
Szeress egész éjjel
Ha akarod, baby, mint
Bom bidi bom: zakatol a szívem
Hiszen, rossz kislány voltál
De én imádom, baby
Szeress egész éjjel,
ha akarod, baby, yeah
Bom bidi bom: zakatol a szívem

Te elölről szereted játszani, én hátulról
Te voltál az első, én leszek az utolsó
Ezt nevezem én igaz szerelemnek
Minden csókod és érintésed kiüt,
nem tudok betelni velük
Ezt nevezem én igaz szerelemnek

Hiszen függő vagyok, a beteged
Az ajkaid gyógyírt jelentenek
Gyere ide, baby, igen, tudod, mit akarok
Te birtoklod

Bom bidi bom: zakatol a szívem
mocskosan szereted
De én imádom, baby
Szeress egész éjjel
Ha akarod, baby, mint
Bom bidi bom: zakatol a szívem
Hiszen, rossz kislány voltál
De én imádom, baby
Szeress egész éjjel,
ha akarod, baby, yeah
Bom bidi bom: zakatol a szívem

–Nicki Minaj–
Yo, p-p-pá
Azt mondta, ha nem érhet a célpontomhoz, akkor inkább meghal
Jobban csinálja, mint bármely másik srác
Azt mondta, olyan rossz lány kell neki, aki alibivel rendelkezik
Yo, virítsd a lóvét, a yent és a pezókat
Dugj meg a Turks- és Caicos-szigeteki partokon
Megdolgozom, 
s úgy twerkölök neki, hogy kiütök minden más ribancot
Grey Goose-t szürcsölgetünk, hisz' elüldöztük már a szürke szellemeket
Uh, mutatsz egy új pozíciót, amint meglátsz egyet
a farka olyan jó, ötöst érdemel
Robbantani készülök, és most nem a Samsungról dumálok
Mindjárt meglátja, mire képes a nyelvem

–Nick Jonas–
Bom bidi bom: zakatol a szívem
mocskosan szereted
De én imádom, baby
Szeress egész éjjel
Ha akarod, baby, mint
Bom bidi bom: zakatol a szívem
Hiszen, rossz kislány voltál
De én imádom, baby
Szeress egész éjjel,
ha akarod, baby, yeah
Bom bidi bom: zakatol a szívem

–Nicki Minaj–
Yo, p-p-pá
Úgy akar megáldani, akár egy rabbi


Nincsenek megjegyzések: