2017. február 24., péntek

Zayn & Taylor Swift – I Don't Wanna Live Forever {magyar dalszöveg}

I Don't Wanna Live Forever



–Zayn–
Magam elé meredtem a négy fal között,
bíztam benne, hogy hívni fogsz
Kegyetlen így az élet, 
úgy érzem, nincs értelme reménykednem többé

Baby, baby, őrültnek érzem magam
Fent vagyok egész éjjel, minden éjjel, és minden nap
Adj valamit, oh, de te rá sem hederítesz
Mi történik velem?

Nem akarom az örökké valóságot
Mert tudom, feleslegesen élnék
Nem akarok beilleni akárhová
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz

–Taylor Swift–
Magam elé meredek, és nem tudom kiverni a fejemből,
hogy vajon a bajt kerültem el,
vagy elvesztettem életem szerelmét?

Baby, baby, őrültnek érzem magam
Egész éjjel, minden éjjel, s minden nap
Én adtam neked valamit, de te nem viszonoztad
Mi történik velem?

– Zayn&Taylor Swift –
Nem akarom az örökké valóságot
Mert tudom, feleslegesen élnék
Nem akarok beilleni akárhová
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz

Szomorú voltam a legszebb helyeken is
Baby, baby, őrültnek érzem magam
Csak téged látlak az üres arcokban
Fent vagyok egész éjjel, minden éjjel, minden nap
Szomorú voltam a legszebb helyeken is
Adj valamit, oh, de rám se hederítesz
Most taxiban ülök, a sofőrnek a te címedet adtam meg
Mi történik velem?

–Zayn–
Nem akarom az örökké valóságot
Mert tudom, feleslegesen élnék
Nem akarok beilleni akárhová
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz
...

–Taylor S.&Zayn–
Csak a nevedet akarom mondogatni, 
ameddig haza nem találsz
ameddig haza nem találsz


Nincsenek megjegyzések: