2017. február 23., csütörtök

Sia – Helium [magyar dalszöveg]

Helium



Próbálkozom, de folyamatosan elbukom
Felsírok, de hang nem hagyja el a torkomat
Mindenemet odaadom
Tudom, a béke rám fog lelni
Sosem akartam, hogy szükségem legyen valakire

Szerettem volna keménynek mutatni magam
Azt hittem, elbírok mindent egyedül is
De még Superwomannek is szüksége volt néha Superman lelkére

Segíts ki ebből a pokolból
A szerelmed úgy emel fel, mint a hélium
A szerelmed kiránt a gödör aljáról
Amikor padlón vagyok,
te vagy minden, amire szükségem van

Ha elengedsz, a Nap felé fogok tartani
Erősebb lettem, mert kiegészítesz
De amikor a félelmeim előtörnek,
a föld felé sodródom,
szerencsésnek mondhatom magam, 
hogy figyelsz rám

Szerettem volna keménynek mutatni magam
Azt hittem, elbírok mindent egyedül is
De még Superwomannek is szüksége volt néha Superman lelkére

Segíts ki ebből a pokolból
A szerelmed úgy emel fel, mint a hélium
A szerelmed kiránt a göröd aljáról
Amikor padlón vagyok,
te vagy minden, amire szükségem van

Felemelsz, és nem vagyok már elveszve
Felemelsz, mielőtt padlóra kerülnék
Felemelsz, mielőtt elesnék
Felemelsz, mielőtt a padlóra kerülnék
Felemelsz, és nem vagyok már elveszve
Felemelsz, mielőtt padlóra kerülnék
Felemelsz, mielőtt elesnék
Felemelsz, mielőtt a padlóra kerülnék

A szerelmed úgy emel fel, mint a hélium
A szerelmed kiránt a gödör aljáról
Amikor padlón vagyok,
te vagy minden, amire szükségem van
A szerelmed úgy emel fel, mint a hélium
A szerelmed úgy emel fel, mint a hélium
...


Nincsenek megjegyzések: