2017. február 24., péntek

JRY ft Rooty – Pray [magyar dalszöveg]

Pray




A félelmeimmel játszadoztam,
bajba sodorva magamat
Ezeknek a napoknak még messze nincs végük
Tudod, hogy nem tudok megváltozni
Szeretek utánad loholni, baby
De ez megöl belül
Sóvárgok érted, baby
Szinte minden egyes éjjel

Felejtsd el, amiket mondok neked
Tudom, hogy kegyetlen voltam
Békéért imádkozom
Mondd, te miért nem teszed

Oh, imádkozom
Tudom, hogy kegyetlen voltam
Oh, imádkozom
Tudom, mit teszek

Megrengett a hitem is,
bajba sodortam magam
Az éjszakák egyre hosszabbra nyúlnak
Tudod, hogy a segítségedre van szükségem
Folyamatosan rohanok utánad, baby
és ez élve felfal
Addig haldoklom utánad, baby,
'míg vissza nem hozol az életbe

Felejtsd el, amiket mondok neked
Tudom, hogy kegyetlen voltam
Békéért imádkozom
Mondd, te miért nem teszed

Oh, imádkozom
Tudom, hogy kegyetlen voltam
Oh, imádkozom
Tudom, mit teszek

Mindent félre akarok dobni
Ma éjjel, és a következő napokban
Csak te és én létezünk
A térdeimen vagyok
Imádkoznál érted?
Imádkoznál értem?
Imádkozz

Oh, imádkozom
Tudom, hogy kegyetlen voltam
Oh, imádkozom
Tudom, mit teszek


Nincsenek megjegyzések: