2017. február 24., péntek

John Legend – One Woman Man [magyar dalszöveg]

One Woman Man



Mindig azt hittem, hogy a szerelem elmúlik,
készen álltam a harcra ellene
Mindig több vasat tartottam a tűzben
hisz' ki tudja, mikor gondolom meg magam

Istenit, én mindig kimért voltam
Sosem kerültem túl közel valakihez
Sosem hagytam volna fel az irányítást
De attól kezdve, hogy belekóstoltam,
tudtam, üldöznöm kell
Azt kéred, lassítsak
De én azt akarom,

Te légy az igazi
Te vagy az igazi, oh
Az oldalamon akarlak tudni
Senki mást nem akarok
Oh, tetszik neked
Oh, tetszik neked

Azt akarom,
Te légy az igazi
Te vagy az igazi (csak te létezel)

Elhitetted velem, hogy a szerelem örök
És a szerelem átrepít minket minden harcol
Kitöröltem mindenki mást az életemből,
csak az időmet vesztegették

Sosem gondoltam volna, hogy ezt mondom,
de látom magam előtt, hogy gyerekeink lehetnének
Látom a csillagokban,
hogy lehet neked adom a szívemet
Attól a pillanattól kezdve, hogy találkoztunk,
tudtam, hogy sosem csúszhatsz ki a markomból
Tudom, hogy te végig tudod csinálni,

Hogy te légy az igazi
Te vagy az igazi, oh
Az oldalamon akarlak tudni
Senki mást nem akarok
Oh, tetszik neked
Oh, tetszik neked
Azt akarom,
Te légy az igazi
Te vagy az igazi (csak te létezel)

Sosem mondhatom ki, hogy szerettelek,
megtartottam minden vagyonomat magamnak
De betörtél a házamba,
s elloptad a szívemet
A kulcsomat is átadtam neked
Mindenemet birtoklod,
Baby, megígérem neked,

Te vagy az igazi,
Te vagy az igazi, oh
Az oldalamon akarlak tudni
Senki mást nem akarok
Oh, tetszik neked
Oh, tetszik neked
Azt akarom,
Te légy az igazi
Te vagy az igazi (csak te létezel)


Nincsenek megjegyzések: